Mutasd az arculatod, és megmondom ki vagy!

Mindegy, hogy kis- és középvállalkozásról beszélünk vagy multinacionális vállalatról, az arculat fontos részét képezi a brandépítésnek.

A vállalkozás külső ismertetőjegyei — szín, mottó, céglogó — segítik a céges kommunikációt és a beazonosítást. És ha az arculat egységes, megjegyezhető, illetve felismerhető, akkor a sikert már el is kezdhetjük borítékolni.

Hívjuk segítségül a lufikat!

A promóciós léggömbök azon túl, hogy látványosak, az adott cég népszerűsítéséből is kivehetik a részüket. Mintázatuk és színük könnyedén illeszthető bármilyen arculathoz. Nyomhatunk rájuk feliratot, mottót, logót, és így tovább. Az előállítás folyamatának köszönhetően a minőségükre sem eshet panasz – szitanyomással végtelenszer, vagy még annál is többször sokszorosíthatók, méghozzá minőségromlás nélkül. A gyártás során dönthetünk levegős vagy héliumos töltés mellett /utóbbi tartósabb/, sőt pálcázást is kérhetünk. Csak a pénztárcánk szabhat határt az elképzeléseinknek.

jubileumi reklám lufi

Hol használhatjuk a reklám lufikat?

A sort kezdhetjük a különböző belsős vállalati rendezvényekkel — karácsony, ügyféltalálkozó, nyílt nap —, és folytathatjuk olyan külső helyszíneken megrendezésekre kerülő eseményekkel, mint a családi nap, a bemutató vagy a konferencia. Bármilyen rendezvényre is készülünk, ne hagyjuk otthon a reklám lufikat! Segítségükkel sikeresen képviselhetjük cégünket, hatékonyabbá tehetjük kommunikációnkat, és nagyobb népszerűségre tehetünk szert. Ha nemcsak dekorációként gondolunk rájuk, hanem ajándékként is, akkor bőséggel adhatunk az ügyfeleinknek is. Szép gesztus a lufis meglepetés, és egyértelmű jelzésértékkel bír: „Számít a véleményed”. „Köszönjük márkahűséged”!

Ha a kedvező gyártási árak mellett a minőséget is figyelembe veszi, kérjen tőlünk ajánlatot lufi emblémázásra!

AJÁNLATKÉRÉS